Oli meinaan liian pienet puikot ja pitsi meni keturalleen.
Tästä tuli ihana.


Huivi on aivan mahottoman iso, muttei mua haittaa ollenkaan. En saanu kunnolla edes pingotettua.
malli: LazyKate ravr
lanka: Smc ?
kulutus: 88 g
Kuivumassa on Snyltäni saamani sinisestä langasta tehty huivi. Ihanaa lankaa sekin. Oli vaan niin järkky määrä lankaa kerässä että. Tunnin kerin kerääkasaan.
Ja NÄIN VALTAVA kerä tuli.

Kommentit