Viime viikolla haalittua.
Välikausihaalarit likalle myssyn kera 5 e:

Poni plikalle 2 e

kirja+kuuntelu cd 2 e

Itkuhälytin 10 e (meillä oli, mutta tuli myytyä pois)

2 kpl kypärämyssyjä yht 1 e

hame plikalle 1 e

lego meganik hirviö poikaalle 3 e
Siitä ei näköjään kuvaa olekkaan, mutta aikas edullisia löytöjä tuli taas tehtyä.
Tarttis sitten seurtaavaksi koota omat ylimääräiset vaatteet ja viiä ne kirpparille myytäväksi. Niitä onkin aikamoinen kasa.
Kommentit