iski mun huusholliin. Kaupasta tarttui mukaan pari vviikoa sitten silloinen uusin Suuri käsityölehti. Siinähän olikin tosi paljon kaikkea kaunista ja kiinnostavaa. Ja suunnittelin jo jotain tekevänikin.

No tilasinpa sitten lehden ihan kotiin asti.

Alkuviikosta löytyi ko lehti postilaatikosta. Kauheella kiireellä selaamaan ja mikä pettymys. Ei oikeestaan yhtään mitään kiinnostavaa koko lehdessä. Pöh.

No eilen tipahti postiluukkuun uusin Novita. SUURI pettymys. Kauniita neuleita varmaan joo, mutta kun ei niistä saa selvää. Kauhean tummia lankoja ja vielä tummemmat taustat. Ei tykkää sitten yhtään. Ei! Luulis nyt, että pitkään toimineen lehden toimittajat osaisivat paremmin tarkkailla laatua.

No tänään kävin kaupassa, kun muksu olin hoitoon jättänyt. Käteen tarttui uusin Moda. No nyt olin tyytyväinen. Aamupalaa syödessäni selailin läpi ja heti ekalla kerralla silmään pani 3 mallia jotka vois itelle toteuttaa. JES! Ainoo ongelma vaan on, että mä tarviin kaverin joka lähtee mun kanssa tuonne pääkaupunk seudulle issoihin lankakauppoihin.